Кошик покупок (0)
У кошику порожньо!
Ремонт коліс

Ремонт коліс

572
0
2 Квітня, 2021

У велосипедиста часто виникає питання, як відремонтувати зіпсоване колесо.
Таке питання може з'явиться внаслідок падіння, або в ході експлуатації самого колеса. Багато в такому випадку звертаються в ремонт велосипедів, але ми спробуємо зробити все своїми руками.

Виправлення вісімки

Для початку розберемо найбільш часту проблему, це вісімка.

Виправити вісімку може навчитися кожен, тут немає ніяких секретів, головне зрозуміти саму техніку ремонту.

Отже, припустимо, що у вас деяка частина обода була зміщена вліво на ділянці з 4 спиць, дві з яких йдуть до правого фланця, а решта дві до лівого.

В такому випадку треба зробити наступне, загорнути 2 спиці, які йдуть до правого фланця приблизно на пів обороту (максимум), а інші 2 спиці настільки ж послабити. Після цього ця ділянка обода повинен зміститися в праву сторону.

У разі зміщення ділянки з трьох спиць процедури робляться аналогічні, шляхом підтяжки однієї спиці на один оборот, а решта дві треба відпустити на півоберта.

Припустимо все ці процедури виконані були правильно, то всі нерівності колеса повинні бути усунені, але треба відзначити, що якщо досягнуті деякі поліпшення, але колеса і раніше "вісьмох", то всі процедури слід виконати в такій же послідовності, до досягнення найкращого результату. При цьому ви не повинні змінювати натяг спиць, тому що ми послаблювали стільки ж спиць, скільки підтягували.

У висновку хочу додати, що при виправленні колеса можна домогтися лише деяких (досить істотних) поліпшень, на 100% колесо виправити не вдасться.

Виправлення еліпса

Інша, не менш поширена проблема, це еліпс колеса, тобто коли деякі ділянки обода НЕ рівновіддалені від втулки. Ця процедура складніша за попередню, але все ж проблема вирішувана.

Перед безпосередньо самої правкою необхідно знайти ділянки колеса, які найбільш віддалені від втулки. При натягу спиць на цих ділянках наближає його до втулки.

Тут працює той же принцип, який описаний вище. Припустимо ділянку з 4 спиць найбільш віддалений від втулки колеса. Якщо підтягнути дві ліві і дві праві спиці на підлогу обороту, то виступ обода втягнеться без порушення загального натягу. Таким чином, можна виправляти еліпс, не погіршуючи вісімку, при цьому поліпшується загальна жорсткість колеса. Далі знайдіть наступний таку ділянку, виконайте вищеописані дії і так до кінця, поки колесо не прийме нормальний вигляд. Виправка парасольки вимагає більш міцного натягу спиць, тому допускається підкручування спиць на цілий оборот, але в винятковий випадках, коли нерівність досить-таки велика.

Налаштування "парасольки" колеса

При неправильному налаштуванні парасольки колеса велосипед постійно буде прагнути повернути в сторону. Якщо у вас є такі ознаки, то вам треба виконати наступне .

Парасолька у заднього колеса повинен розміщуватися в площині, яка проходить через середину відстані між наконечниками задньої втулки.

Найбільш просто зробити перевірку правильності парасольки по відстані від гальмівних колодок до обода. Його можна проміняти при нормальному положенні колеса або при перевернутому колесі, коли правий кінець осі вставляється в лівий наконечник. Наприклад, візьмемо ліву сторону обода. На око заміряють відстань між ободом і гальмівною колодкою. Потім знімаємо колесо, перевертаємо його і знову встановлюємо. Знову заміряють відстань між тією ж колодкою і іншою стороною колеса. При правильному положенні парасольки яку буде однаковим. Однак слід зауважити, цей спосіб підходить в тому випадку, якщо вісь мені не зігнутися.

Щоб налаштувати парасольку треба все ніпелі колеса відпустити з одного боку, і підтягнути з іншого на 1/4 обороту. В процесі підтяжки спиць обід як би зсувається щодо втулки. Якщо вам треба зрушити обід вліво, то слід підтягнути спиці лівого фланця, а правого відпустити, а якщо треба зрушити обід вправо, то тут все навпаки, праві спиці підтягнути, ліві відпустити.

572
0
2 Квітня, 2021
Ваш коментар буде першим
Замовити тест-райд велосипеда